تلخ و شیرین

تلخ و شیرین
مگر میشود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد خداوند دانه های انار.... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تلخ و شیرین   و آدرس calmness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چندتایی ویترای کار کردم البته زیاد حرفه ای نیستم با این حال میزارم که ببینید..مردد

 

این اولین کارمه

              

 

اینو خیلی دوست دارم                                                             

 

شرمنده نمیشد خوب عکس گرفت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد نجف زاده
ساعت19:33---25 خرداد 1393
سلام دوست عزیزم، یه وبلاگ کوچیک و موقتی در مورد کارهای آئینه کاری و نمونه تابلوها راه اندازی کردم، البته هنوز خیلی خیلی کار داره ، چه در مورد قالب وبلاگ و چ در مورد مطالب و نمونه کارها، اما بازم ادرس رو براتون میزارم تا از کارهای بنده هم دیدن کنید، خیلی خوشحال میشم که اولین بازدید کننده ی وبلاگم باشین.
پاسخ:سلام ممنونن که بهم خبردادینن چشم حتما میام
پاسخ: وبلاگتون باز نمیشه متاسفانه


Pegah
ساعت14:50---10 خرداد 1393


خیلی قشنگن!



بابا دسمریزاد
پاسخ:motoshakeraaam


محمد
ساعت14:48---10 خرداد 1393
عالیند

آفرین
پاسخ:tnk


zeynab
ساعت14:45---10 خرداد 1393
خیلی قشنگ بودن واقعا حیرت زده شدم بابا تو یه پا حرفه ای هستی واسه خودت موفق باشی گل نازمبه منم سر بزنwww.zeynab20.loxblog.com
پاسخ: مرسی باشه عزیزم


محمد
ساعت16:04---9 خرداد 1393
با سلام و خسته نباشی، ابجی عزیزم با وجود آماتور بودن سلیقه ی فوق العاده ای دارین و هنر چیزیست که نیاز فوق العاده به ظرافت، احساس، و خلاقیت داره، امیدوارم در همه ی زمینه ها به خصوص در زمینه ی هنر موفق باشین، من خودم هم هنرمند هستم و در هنر آئینه کاری اماکن مذهبی مشغول هستم و در کنارش تولید کننده ی تابلوهای معرق فوق العاده ظریف هستم، متاسفانه هنوز وبسایتی فرصت نکردم بسازم برای کارهام، اما مد نظر دارم، و همچنین یکی از خلاقیت هائی که میخواستم خودم بعد ها انجام بدم، تلفیق هنر معرق آئینه کاری با ویترای هست، خیلی خوشحال شدم از اینکه هنرمندان زیادی در ایران زمین وجود دارن. با ارزوی موفقیت روز افزون.
پاسخ:سلام بله هنر آیینه کاری فوق العادست و صد در صد ادغامش با ویترای هم بسیار زیبا میشود موفق باشی دوست عزیز


ستاره سادات
ساعت15:49---9 خرداد 1393
کارات فوق العادن

محشرن

افرین بر اون دست پر ذوق و هنرمند
پاسخ:اووه قربان شماااا


raha
ساعت13:53---9 خرداد 1393
nie movafagh bashin
پاسخ:مرسی عزیزم


روشنایی
ساعت13:44---9 خرداد 1393
قشنگن. موفق باش. تو کنکورت هم همچنین.
پاسخ:ممنون


نیلوفر
ساعت13:27---9 خرداد 1393
خدایا!

در انجماد نگاهای سرد این مردم دلم برای جهنمت تنگ شده؟؟؟؟
خوشحال میشم پیش منم بیاین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:4 ] [ Fatemeh ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

زندگی صحنه ی یکتـای هنرمندی ماسـت هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صــحــــنه پیــــــوستـــه بـه جــــاســـت خرم آن نغمه که مردم بســپارند به یاد
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 27140
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1




کد کج شدن تصاوير